Helli ja hoida itseäsi hieronnalla Soinissa

Ammattitaitoinen hieronta on tehokas tapa hoitaa kehoa. Fysioterapeutti Maija Rannila ja Tapio Rannila tarjoaa sekä perinteisiä hierontoja että urheiluhierontoja pitkällä kokemuksella.

Fysioterapiassa hieronta on lääkinnällistä hierontaa, jota käytetään rentoutuskeinona ja esihoitona ennen nivelten käsittelyä sekä liikehoitoja. Hieronta lievittää lihasperäisiä vaivoja ja aktivoi elimistön omia parannusmekanismeja.

Kysy lisää tai varaa aika!

Voit tulla hierontaan myös helpottaaksesi pieniä kireyksiä ja hoitaaksesi kehoasi. Omasta kehosta huolehtiminen esimerkiksi hieronnalla on mitä parhain tapa ongelmien ennaltaehkäisyyn.

Monipuoliset hieronnat joka tarpeeseen

Tarjoamme asiakkaillemme monia erilaisia hierontatekniikoita heidän tilanteestaan ja tarpeistaan riippuen. Perinteisten hierontojen ja urheiluhierontojen ohella palveluvalikoimaamme kuuluu muun muassa vyöhyketerapiaa, meridiaaniterapiaa, akupainantaa sekä kuumakivihierontaa.

Hoitotiloissamme on käytössä Manuthera-hoitopöytä, jolla voimme vaikuttaa hieronnan aikana tehokkaasti esimerkiksi selän nivelten liikkuvuuteen ja nivelkapselin toimintaan. Samalla verenkierto ja aineenvaihdunta vilkastuvat. Hoitopöydän avulla kipua voidaan lievittää nopeasti ja selän toiminnallisuutta parantaa.

Kun varaat ajan hierontaan, kerro meille hieman hieronnan tavoitteista, taustasi ja tarpeistasi. Näin pyrimme tarjoamaan mahdollisimman tehokkaan ja yksilöllisen hieronnan.

Tutustu myös osteopatiaan

Säännölliset hieronnat ehkäisevät ongelmia

Vaikka hieronnasta voi löytyä apu moniin kehon kiputiloihin, kannattaa hierontaan mennä jo ennen kipujen, kireyksien ja muiden ongelmien syntyä. Kun pää ei käänny, voi ongelmien ratkaisu vaatia jo pidempää työstöä.

Etenkin aktiivisesti urheilevien kannattaa käydä hieronnassa säännöllisesti, vähintään noin kuukauden välein. Vaikka et olisikaan innokas urheilija, on hieronta hyvä tapa hoitaa kehoa ja ennaltaehkäistä ongelmia.

Jos kärsit jo kivuista tai kireyksistä, vaatii ongelmien selvittäminen ja hoitaminen yleensä useamman hoitokerran. Parhaat tulokset saadaan hierontasarjalla. Kysy rohkeasti lisää, vastaamme miellämme hierontaan liittyviin kysymyksiin!

puhelinkuvake

Hyvin tehty hieronta uudistaa kehosi helpottaen kipuja ja kireyksiä. Varaa aika ammattihierojalle Soinissa!

Ota yhteyttä