Osteopatiaa vahvalla asiantuntemuksella Soinissa

Osteopaatti Tapio Rannila tarjoaa ortopedisen osteopatian palveluita. Löydät kokeneen osteopaattimme palvelut Soinista.

Ortopedinen osteopatia on tuki- ja liikuntaelimistön häiriö- ja kiputilojen hoitoa. Hoidoilla voidaan korjata esimerkiksi nivelten virheasentoja ja muita häiriöitä ja helpottaa näin niistä syntyviä kiputiloja.

Kysy lisää!

Mikäli kaipaat lisätietoja osteopatiasta tai haluat varata ajan hoitoon, ota meihin yhteyttä! Kerromme mielellämme lisää palveluistamme.

Osteopaattisilla hoidoilla apua kiputiloihin

Osteopaattimme korjaa nivelten virheasentoja ja toimintahäiriöitä manipulaatio- ja mobilisaatiohoidoilla. Myös tekninen, suoraan ongelma-alueelle kohdistettu hieronta, erilaiset liikehoidot ja asiakkaan ohjaaminen oikeanlaiseen kehonsa hallintaan kuuluvat osteopatian hoitomenetelmiin.

Ortopedisen osteopaatin erikoisosaamiseen kuuluu myös tarkka kliininen tutkiminen. Jokainen hoito alkaa potilaaseen ja hänen taustaansa perehtymällä.

Kehon rakenteita ja tutkitaan ja tunnustellaan käsin. Kun tutkimuksen tekee ammattilainen, hän pystyy paikantamaan ongelmakohdat helposti.
Perusteellisen tutkimuksen avulla hoito pystytään kohdistamaan tarkasti toimintahäiriöiseen kudokseen. Samalla suljetaan pois erilaisia riskitekijöitä, jotka ovat esteenä hoidolle.

Tutustu myös hierontoihin

Osteopatiaa kaikenikäisille potilaille

Jos pohdit, voisiko osteopatiasta löytyä apua kipuihisi, ota meihin rohkeasti yhteyttä. Asiantunteva henkilökuntamme osaa auttaa sinua oikean hoitometodin valinnassa. Toisinaan paras vaihtoehto ongelmien ratkaisuun voi olla useiden eri hoitomenetelmien yhdistäminen. Hoidamme paljon aikuisia ja iäkkäitä potilaita, mutta esimerkiksi osteopatiasta, fysioterapiasta ja hieronnoista voi löytyä apu myös nuorten ongelmiin ja kiputiloihin.

Osteopaattimme voivat antaa joko johonkin tiettyyn oireeseen keskittyvää tai kokonaisvaltaisempaa hoitoa, tilanteen mukaan. Hoito ei yleensä aiheuta kipua. Hoitojaksot vaihtelevat potilaasta riippuen, mutta normaalisti tehokas hoito vaatii useamman käyntikerran. Luomme yksilöllisen suunnitelman juuri sinun tarpeisiisi.

yhteydenottokuvake

Osteopatiasta voit löytää yllättävän tehokkaan avun kehon kiputiloihin. Tule osteopaattimme käsittelyyn Soinissa!

Ota yhteyttä